Saturday, July 31, 2010

BLey On9 Lg.....!!!

~dgn meminjam broadband gf adik,hehe..maka berjaye meng-on9 kan diri..yay!!tq2..

~td ptg ade party..farewell party utk staf yg da pindah dr wad 5c..mkn nasi campur..ade 2 bijik kek secret recipe-choc indulgence+choc chip walnut..agar2,kek2,kcg2 yg di bawa oleh staf2 wad 5c..aku bwk ape?eh,bkn x contribute lngsung taw..aku,mun,reha n amy lah yg telah bersusah payah pergi membeli 2 bijik kek yg sdap itu,huhu..juga telah membeli belon,polisterin,papercup pd hari sebelumnyer..best x party td?best juge..dgn kehadiran org yg diraikan..tp slps itu lg best,ade acara meletupkan belon,haha..but,by 1630 aku da bergerak blik coz rindukan suami,haha..(die keje mlm ok..lgpon mase aku g pg td,die masih tertido pulas...)

~(hmmm..2-3 ari lps telah mengalami false alarm..telah lewat 5 ari,ku sangkakan bakal ada berita baik malangnyer die dtg juga pada keesokan harinya..betapa kecewanya aku..suda ku khabarkan pada suami ttg kelewatan itu,dia juga gembira..da terbyg2 di mata kehadiran org ketiga..mungkin blum lagi masanya..DIA belum lg merezekikan aku dgn si comel...aku harus berusaha dan terus berusaha..insyaAllah..)

~sok maybe nk berjln2 menaiki komuter n lrt..haha..hubby kate mau ke pwtc ade francais exhibition kot..then nk ajak g klcc..lm gler x g sane..well,name pon jln2..xtaw mane lg mau g sok,sok je la kter decide,yay!!!sgt suke berjln2 ngan hubby,rase cam bru bercinta,huhu..

~mau tidurlah..suda lewat nie..skang hari2 pon tdolewat,dats y x suke keje pg coz takot xley bgn awl..tp da mmg keje shif camtu kan,nk wat cane..terima je ar seadanya..nanyte n morning all..2 papa,blik elok2 sok yer,xmo ngantok2..luv u so much!!mmuahh!!


~staf2 wad 5c yg havoc..x sumer tp most of them la...huhu

~ngan budak yg gedik name reha..

~ita n airis..ade bakat la cket jd mummy ni kot..hihi







No comments:

Post a Comment