Wednesday, September 15, 2010

sALam eId muBaRak bUat Sumer.....

~raye neh gue kerja....but mlm raye smpat blik umah ibu smpai ar 1st raye blik ptg coz keje ptg..papa anta trus ke tpt keje n die plak blik ke kg semula..mlm amek aku plak utk blik ke kg halaman ku pula..pulang sekejap2,janji raye 1st jumpe parent masing2..rase ralat klu x jumpe mak time raye begitu juga papa..

~raye 2nd blik semula ke tpt keje,keje ptg lg..so,cuti yg sbnr2nye bermula arini stlh tamat shif mlm selama 2 ari..tp papa pon tdo lg,bru blik kelije..maybe jup2 g gerak blik umah mak..bj sumer da kemas tggl mandi n siap je..aku bakal bercuti smpai ahad ni..dpt 5 ari je,at least dpt jugak kn..xpe,next year kte raya sakan k..(tu pon klu still kt tpt keje lama nie...hehe)...

~fyi,kontrak keje bersama tpt keje skang ni dgn rasminya telah tamat pd 14hb sept 2010 stlh 5 thn berkeje ngan tabahnya,haha..plan mase dpn tu byk tp keputusan masih blum di capai..masih berpk2..masih tercari2 tpt yg seswai..masih d ppukm....

~ape plan sok?mau raye d mana?ntahla..mase sentiasa rase x cukup even d beri 30 jam sehari,cuti 2-3 bln ker...tp manusia mane prnh cukup ngan ape yg ade..ape pon aku bersyukur kerana masih d beri peluang utk bernafas d bumi Tuhan ini...d beri kesempatan utk menyambut hari raya bersama insan2 tersayang..hopefully next year mungkin bertambh dr 2 menjadi 3?heeee,insyaAllah..

~papa masih tdo lg....pg td ingat nk bekpes sesame ttp aku ttdo pulas dlm pelukan hubby smpailah die gerak ke tpt keje pon aku masih dlm keadaan separa sedar...sory pa..

~smpt amek gmbr dpn umah usu sblm gerak ke umah nenek usu..

~lokasi wajib raye d umah usu utk sesi shooting raye..

~kazen n in laws..siti,wawa,ika,me..

~newest in family,nazif izzat..anak angah uda,,

No comments:

Post a Comment