Saturday, May 7, 2011

KeNape?~

~sesungguhnya aku tiada hak utk mempertikaikn mengapa,kenapa n bagaimana sesuatu itu terjadi..aku mau percaya bahawa sesuatu itu terjadi atas sbbnya tersndiri..ade hikmah d sebalik setiap perkara yg terjadi..tp aku insan biasa yg sntiasa mempersoalkn..bertanya..kdg2 keliru..perkara silam menuntut aku bermuhasabah dan meneliti setiap liku hidup n ciri diri adakah aku layak mempersoalkn kerja Tuhan?

~maafkn aku Allah..sesungguhnya Engkau maha pengampun dan maha mengasihani..bimbinglah aku ke jln yg d redhai-Mu..

~niat d hati ingin memperbaiki diri..menjaga kesihatan..memelihara rumahtangga..dgn bantuan dr mu Ya Allah..

~hari ini hari sabtu..kerja ptg..td en.hubby belikn subway 4 lunch..luv him so much..alhamdulillah Engkau temukn aku dgn dia..syukur..smg kami sentiasa berada d bwh lindunganMu..
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment